Rýchly spaľovač tukov menom JUMPING

20.01.2017

              Vždy som obdivovala ľudí, ktorých som videla počas jazdy vo vyhriatom aute ako v zime behajú len v tenkom termotričku a čiapke. Nikdy som nepatrila medzi otužilcov, ktorí sa v mínusových teplotách zahrievajú práve behom. Na internete som dlhšiu dobu hľadala šport, ktorým by som nahradila beh v chladných dňoch a zároveň by som ho mohla vykonávať v teple domova. Všetci dobre vieme, že fitká zažívajú najväčší nával práve po Vianociach a predstava preplnenej posilovne ma moc nelákala. Pri výbere vianočných darčekov som zhodou okolností natrafila na trampolínu, ktorá ma ihneď zaujala. Po prečítaní recenzií sa mi zdala jej kúpa super voľbou a dnes na nej necvičím len ja, ale celá rodina.

           Už pár rokov máme doma orbitrek, no nekonečné šlapanie na rovnakom mieste sa mi zdá trochu monotónne. Trampolína je dynamický šport, pri ktorom posilníte svoje telo i myseľ a zároveň super spôsob, ako sa rýchlo zbaviť prebytočných kilogramov zábavnou formou. Okrem toho sa internete nachádza mnoho videí s jumpingovými zostavami, pri ktorých vám 30 minút ubehne ako voda. Ak doma nemáte priestor na vlastnú trampolínu, nezúfajte. Takmer v každom meste sa pravidelne konajú hodiny jumpingu, ktoré sú vhodné pre všetky vekové kategórie, od začiatočníkov až po profíkov. Za 60 minút intenzívneho tréningu môžete spáliť až 1200 kalórii a ešte k tomu je šetrný k našim kĺbom. Takže jumping stojí určite aspoň za vyskúšanie.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky